Questy:
Questy będą to zadania o różnym stopniu trudności.
Będą polegały głównie na napisaniu opowiadania ale w nich największą władze macie wy.
Nie ma podpunktów jedynie będą drobne uwagi, których musicie w opowiadaniu zastosować.
Wygrany będą różne a dodatkowo zadania będą przypisane do stanowisk.
Niektóre zadania możecie wykonać wszyscy a niektóre będzie mogła rozwiązać tylko jedna osoba.
Wkrótce jakieś się pojawią.
Zadanie dla Głównego Mordercy:
Nasz przyjaciel Szrama chce przejść na emeryturę jednak zanim to zrobi chce jeszcze stoczyć ostatnią walkę. Ma zamiar zaatakować grupę Wilków Mroku ale sam nie za dobrze zna nasze tereny
więc potrzebuję przewodnika, który nie boi się ubrudzić sobie łapak.
Wybór pada właśnie na ciebie.
Uwaga: Szrama może zginąć w pojedynku z Tikiya'ą bo nie zgodzi się na twoją pomoc.
Wymagania: min. 500 słów.
Zadanie dla Szeryfa:
Od paru dni dziwny nieznajomy osobnik odwiedza naszą watahę.
Musisz dowiedzieć się kto to i czego tu chce.
Ów wilka można spotkać niedaleko "Rzeki Życia".
Aby było ci łatwiej przedstawiono ci wizerunek naszego "gościa".
Zadanie dla Głównego Mordercy:
Nasz przyjaciel Szrama chce przejść na emeryturę jednak zanim to zrobi chce jeszcze stoczyć ostatnią walkę. Ma zamiar zaatakować grupę Wilków Mroku ale sam nie za dobrze zna nasze tereny
więc potrzebuję przewodnika, który nie boi się ubrudzić sobie łapak.
Wybór pada właśnie na ciebie.
Uwaga: Szrama może zginąć w pojedynku z Tikiya'ą bo nie zgodzi się na twoją pomoc.
Wymagania: min. 500 słów.
Zadanie dla Szeryfa:
Od paru dni dziwny nieznajomy osobnik odwiedza naszą watahę.
Musisz dowiedzieć się kto to i czego tu chce.
Ów wilka można spotkać niedaleko "Rzeki Życia".
Aby było ci łatwiej przedstawiono ci wizerunek naszego "gościa".
Po przesłuchaniu go musisz wybrać co z nim zrobić.
Uwaga: Wilka możesz zaprowadzić do Alfy aby wcielić go w watahę
(do zakładki Przyjaciele/Wrogowie), możesz zyskać przyjaciela bądź wroga, zależy co wybierzesz.
Z wilkiem możesz również stoczyć walkę jeśli ma niecne zamiary.
Wyprawy:
Uwaga: Wilka możesz zaprowadzić do Alfy aby wcielić go w watahę
(do zakładki Przyjaciele/Wrogowie), możesz zyskać przyjaciela bądź wroga, zależy co wybierzesz.
Z wilkiem możesz również stoczyć walkę jeśli ma niecne zamiary.
Wyprawy:
Na wyprawy wyrusza pięć wilków.
Każdy wilk musi pisać pamiętnik z wyprawy.
Pamiętnik ma zawierać przeżycia i opisy miejsc, które odwiedziliście.
Miejsca nie będą opisane, mają tylko nazwy.
To co się tam wydarzy zależy od was.
Pamiętnika nie kończy inny wilk (piszecie go sami).
Wyprawa jest opłacana. Za napisanie jednego opowiadania z wyprawy wilk otrzymuję 100 monet.
Ostatniego dnia możecie zabrać jakąś pamiątkę. (wasz wybór jaką).
Wyprawa:
Smoczy Archipelag
Wolne miejsca:
1. Kaiku
2. Saikhan
3. Crazy
4. Amber
5.
Wyprawa rozpocznie się 27 lipca będzie trwać do 4 sierpnia.
Wyprawa rozpocznie się 27 lipca będzie trwać do 4 sierpnia.
Zapisy na wyprawy i rozwiązane questy proszę przesyłać do papa99.99@o2.pl (e-mail)
lub na HW do CrazyDeadLee.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz