Postacie, które mieszkają w watasze ale nie steruje nimi żadna osoba.
Można wykorzystywać je w opowiadaniach, mogą się z tobą przyjaźnić lub znienawidzić cię
ale nie będą z tobą w związku.
Przyjaciele:
Imię: Octavius
Stanowisko: Sprzedawca
Płeć: Basior
Wiek: Nikt nie zna
Charakter: Miły i przyjacielski. Tajemniczy, sprytny i inteligentny. Ciężko wyprowadzić go z równowagi no chyba, że go okradniesz.
Żywioł: Nie zdradził.
Moc: Włada magią nic więcej nie wiemy.
Historia: Wiemy tyle, że wędrował po wielu krainach dopóki nie odnalazł naszej watahy.
Postanowił u nas zostać aby zadowalać nas swoimi towarami.
Reszty jeszcze nikomu nie zdradził.
Imię: Yin i Yang
Stanowisko: Bibliotekarka, Strażnik Biblioteki
Płeć: Basior (Yang) i Wadera (Yin)
Wiek: 2000 lat
Charakter: W zależności czy wygrywa Yin czy Yang.
Yin jest dobra i uprzejma, przyjacielska i chętnie każdemu pomaga.
Yan jest wredny i opryskliwy, nie przepuści nikogo kto mógłby ukraść coś z biblioteki
(Złodziei czuje na kilometr)
Żywioł: Światło, Mrok
Moc: Yin leczy i włada nad światłem.
Yang kontroluje cienie i potrafi zabić tchem.
Historia: Yin chciała opowiedzieć ale Yang jej zabronił.
Imię: Agis
Stanowisko: Artysta.
Płeć: Basior lub mężczyzna (zależy z jakiego punktu widzenia)
Wiek: 23 lata.
Charakter:
Jest miły i przyjazny dla wilków i zwierząt. W pewnym sensie jest
kanibalem bo je tylko ludzi a sam kiedyś nim był. Jest bardzo uczuciowy,
kocha muzykę i naturę.
Dla ludzi jest niebezpieczny ponieważ myśli, że ludzie chcą niszczyć i zabijać cuda matki ziemi.
Zawsze pomaga gdy go o coś poprosisz.
Żywioł: Brak (przez bycie w połowie człowiekiem)
Moc: Nic poza nadludzką siłą i pięknym wyczuciem rytmu.
Historia: Agis był kiedyś człowiekiem i miał na imię Aleksander.
Od dziecka był zakochany w przyrodzie, bolało go gdy ktoś niszczył to co natura stworzyła.
Pewnego
dnia w lesie nieopodal jego domu wybuchł pożar, Aleksander szybko
wbiegł w płomienie aby wyprowadzić z pożaru jak najwięcej zwierząt,
niestety sam przy tym prawie życie stracił.
Ciało
miał okropnie poparzone jednak jeden z wilków był szamanem, który
odwdzięczył się za uratowanie życia zamieniając Aleksandra w wilkołaka
Agis'a.
Agis odkrył podpalaczy lasu, którzy okazali się jego przyjaciółmi z klubu miłośników przyrody.
Agis wpadł w okropny szał i rozszarpał młodych podpalaczy.
Po tym co zrobił wiedział, że ludzie go już nie zaakceptują dlatego uciekł jak najdalej mógł,
w końcu natrafił na naszą watahę i postanowił tu zostać aby bronić życia każdego z nas.
Imię: Szrama
Stanowisko: Wojownik
Płeć: Basior
Wiek: 18 lat
Charakter: No cóż jak na starego wojownika ma "charakterek". Można by pomyśleć, że skoro przeżył wiele wojen to na pewno będzie chciał trzymać się z daleka od walki jednak Szrama kocha walki, wojny, rozlew krwi. Jeśli nadarzy się jakaś sytuacja gdzie można się "zabawić" na pewno jej nie zmarnuję. Szrama nie słucha nikogo oprócz swojego dowódcy.
Charakter: No cóż jak na starego wojownika ma "charakterek". Można by pomyśleć, że skoro przeżył wiele wojen to na pewno będzie chciał trzymać się z daleka od walki jednak Szrama kocha walki, wojny, rozlew krwi. Jeśli nadarzy się jakaś sytuacja gdzie można się "zabawić" na pewno jej nie zmarnuję. Szrama nie słucha nikogo oprócz swojego dowódcy.
Jest bezlitosną maszyną do zabijania, potrafi skrzywdzić kogoś bez mrugnięcia okiem.
Empatia? Ta to jest słowo, którego Szrama się nie nauczył, lubi jak jego ofiara cierpi i to długo.
Błędem
było by pominąć, że Szrama ma "za długi język" mówi zawsze to co myśli,
a głównie ma wilki za mięczaków, które bez niego nie przeżyją.
Żywioł: Śmierć, ogień, wojna
Moc: Zadaję długą i bolesną śmierć, włada nad ogniem i z zwykłej kłótni potrafi zrodzić wielką wojnę.
Historia: Szrama od najmłodszych lat był uczony do zabijania.
Pewnego
dnia jego watahę napadła sfora wilków szabrowników, którzy chcieli
zrabować wszystko co się da dodatkowo zabijali każdego. Jedynym
wyjątkiem był Szrama, jego rodziną jaskinię odnalazł dowódca morderców i
kazał go oszczędzić ponieważ widział w nim podobnego wilka jak on.
Kazał
on Szramie zabić swojego brata i rodziców, niestety zrobił to,
zniszczyło to całkowicie jego psychikę. Szrama stał się bezdusznym
zabójcą, który zabiję wszystkich na rozkaz dowódcy.
Dowódca
zestarzał się i nie był w stanie rządzić swoją bandą. Jego miejsce
zajął największy wróg Szramy. Zabił on dowódcę a następnie kazał wilkom
zabić Szrame, jednak wilki te przeceniły swe zdolności. Po mimo przewagi
liczebnej (dziesięciu na jednego) zostali rozszarpani na strzępy,
nowego dowódcę spotkał los o wiele gorszy, Szrama torturował go przez
wiele dni tak aby umierał po woli. Po paru naprawdę koszmarnych dniach
jeniec Szramy zginął.
Szrama wyruszył dalej aż odnalazł naszą watahę gdzie postanowił zostać.
Nikt nie wie dlaczego. Nie jesteśmy pewni czy można mu ufać.
Imię: Orion
Stanowisko: Szaman
Płeć: Jest duchem więc nie wiadomo choć mówi męskim głosem.
Wiek: Żyje od początku.
Charakter: Dla wilków jest miły ale tajemniczy i w sumie to tyle.
Żywioł: Czas, natura
Moc: Ma władze nad czasem i naturą.
Historia: Żyje od początku więc trochę tego jest ale nie ma zamiaru nikogo zanudzać.
Imię: Crass
Stanowisko: Zwiadowca
Płeć: Basior
Wiek: 13 lat
Charakter: Niech żywioł miłości nikogo nie zmyli - Crass potrafi być prawdziwym demonem. Nigdy nie bał się odbierać życia, nie bał się również go stracić. Jest dosyć sarkastycznym wilkiem o skłonnościach sadystycznych. Bardzo wiele wilków zastanawia się, czy Crass jest prawdziwym przyjacielem watahy, czy szpiegiem wrogiej sfory.
Żywioł: Miłość, Obraz, Muzyka
Moc: Nigdy nie używa swoich mocy [w opowiadaniach można je powoli odkrywać (bardzo powoli), jest ich 6*]
Historia: Stoczył już wiele walk w tej watasze, o czym świadczą blizny. Miał wiele partnerek, ale nie posiada dzieci. O jego przeszłości sprzed dotarcia do watahy The Rasing Sun niczego nie wiadomo.
*na jedną osobę (która się zgłosi) przypadnie odkrycie jednej mocy w co najmniej trzech opowiadaniach. Za napisanie ich będzie nagroda w wysokości 70 monet za jedno opowiadanie. Mają być one długie, bo cena jest całkiem wysoka.
Imię: Jego imię jest znane niewielu osobom, zwykle zwą go Lost Shadow. Dla ciekawskich, prawdziwe imię to Rey de Tuar [Tłar]
Stanowisko: Kapitan oddziału zwiadowczego Ziemi 16 [tej, na której my żyjemy]
Płeć: Basior
Wiek: Jest cieniem, cień nie ma wieku...
Charakter: Na pozór chamski i bezczelny, jednak on tylko wykonuje swoją pracę. Można się do niego zbliżyć, jednak nieufność pozostaje. Potrafi być przyjacielski i miły, jednak liczy się dla niego jego praca. Musi być uważny, rozsądny i umieć podejmować decyzję.
Żywioł: Cień, ma też drugi, jednak nie zdradził
Moc: Sam jest cieniem więc i tak nad nim panuje. Tworzy też coś, al'a krwiste kule naładowane energią, lecz mało wie się o jego mocach. Dodatkowym zagadnieniem jest fakt, że potrafi podróżować do swojego wymiaru i do nas.
Historia: Razem ze swoim oddziałem trafił do naszej rzeczywistości aby zbadać co tu się znajduje. Z niewiadomych przyczyn przyjaciele zniknęli i on został tu sam z misją, jednak ciągle komunikuje się ze swoim wymiarem.
Wrogowie:
Imię: Szakal
Stanowisko: Wygnaniec
Płeć: Basior
Wiek: 7 lat
Charakter:
Sprytny, przebiegły i nie czuły. Jest szalony i gada sam do siebie. Nie
atakuję wilków sam. Jest inteligentny i wie, że szanse ma tylko z
szczeniakami. Potrafi długo czekać na dobry moment aby zaatakować.
Żywioł: Śmierć, mrok
Moc: Potrafi być niewidzialny i zamieniać się w cień (co pomaga mu w ucieczkach).
Potrafi jednym zaklęciem odebrać wilkowi życie ale kosztuję go to sporo energii.
Historia: W
watasze zabawił bardzo krótko po czym został wydalony z niej za zabicie
wszystkich szczeniaków. Szaman jednak rzucił na niego klątwę i teraz z
wyglądu przypomina naszego przyjaciela Crazy'iego.
Imię: Balto
Stanowisko: Demony mają stanowiska?
Płeć: Eee...
Wiek: Jest stary.
Charakter: Co tu dużo mówić to po prostu zło wcielone.
Żywioł: Nikt nie przeżył spotkania z nim.
Moc: Nikt nie wie.
Historia: Mamy podejrzenia, że istnieje od początku.
Pojawia się tylko w pełnie w "Lesie Iluzji".
Imię: Tikiya
Stanowisko: Dowódca Sfory Wilków Mroku
Płeć: Wadera
Wiek: 10 lat
Charakter: Zimna, podła, szalona, bezlitosna. To tylko niektóre jej cechy, poza nimi jest żeńskim odpowiednikiem Szramy.
Żywioł: Mrok
Moc: Związane z żywiołem. (zamiana w cień itp.)
Historia: Kiedyś była zwykłą waderą, która bała się walki. Bała się wszystkiego co było złe.
Zmieniła
się po wojnie kiedy na jej oczach wymordowano jej rodzinę i przyjaciół,
po pewnym czasie zemściła się na oprawcach jej rodziny po czym stała
się tym czym jest.
Odnalazła parę wilków podobnych do niej w szczenięcych latach po czym zrobiła z nich
Sforę Wilków Mroku.
Sfora Wilków Mroku.
Są źle do nas nastawione i lepiej ich nigdy nie spotkać.
Plotki o nich są różne, niektórzy mówią, że to demony inni, że duchy szukające zemsty.
Ale prawdą na pewno jest informacja o ich żywiole.
Każdy z nich włada nad żywiołem mroku i ma czarne futro.
Wszystkich jest powyżej dwudziestki.
Jak na razie to tyle. Jeśli masz jakieś pomysły na nowe postacie napisz
do mnie papa99.99@o2.pl (e-mail) lub CrazyDeadLee (HW).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz